Jumaat, 18 Oktober 2019

4 pemain kukuhkan Kelantan


ARKIB : 13/02/1998
GANDINGAN Hashim Mustapha, Luis Puzzuto, Wan Rohaimi Wan Ismail dan pemain kontrak dari Kuala Lumpur, Wah Kah Loon dijangka mengukuhkan pasukan Kelantan menghadapi Liga Malaysia 1998, lapor MOHD. NOOR ISMAIL.
Musim ini buat pertama kali Hashim yang disebut-sebut kembali mengetuai pasukan Kelantan akan beraksi dengan penyerang import Argentina dan Wah Kah Loon, bekas pemain Perak musim lalu.
Wah Kah Loon dan seorang lagi pemain dari Sabah, Ghafor Mohamad telah menandatangani kontrak beraksi dalam skuad Kelantan bagi tempoh dua tahun.
Pengurus skuad Kelantan, Suhaidi Yusoff menjelaskan, tidak sukar bagi jurulatih Kamaruddin Mohd. Noor dan pembantunya, Hamid Ramli memantapkan gandingan ketiga-tiga pemain itu.
Hashim, Wah Kah Loon begitu lincah dan mempunyai larian deras sementara Luis Puzzuto memiliki tendangan kencang untuk meranapkan gol lawan.
Beliau yakin bekas pemenang kasut emas itu akan kembali menyerlah sebagaimana dibuktikan sewaktu bersama Kelantan dua tahun lalu sebelum bertangdan ke Kedah.
Di barisan tengah, Kelantan mempunyai banyak pilihan dengan gandingan Mario Gomez, Tuan Kamree Tuan Yahya, Mohd. Adnan Mohd. Zain, Ghafor Mohamad dan Alif Rohaimi Azizhan.
Skuad Kelantan setakat ini masih memberi kepercayaan kepada Zahasmi Ismail mengemudi barisan pertahanan di samping beberapa pemain muka baru yang lain.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan