Ahad, 1 Januari 2017

Kelab penyokong Kelantan belum putus harap

WARTAWAN SINAR HARIAN
2 JANUARI 2017
 Kelab penyokong Kelantan belum putus harap
Kelab penyokong Kelantan belum putus harap Sebahagian penyokong TRW Lembah Klang menderma ke Tabung Sinar Harian yang akan disalurkan untuk membantu kantung kewangan Kafa di Shah Alam, kelmarin.
KELAB penyokong The Red Warriors (TRW) masih meletakkan harapan tinggi agar Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) mengubah pendirian untuk kekal bersaing dalam saingan Liga Malaysia (Liga-M) musim depan.

Presiden Kelate.net, Mahizi Mahmood berkata, adalah sesuatu yang menyedihkan jika pasukan yang pernah gah suatu ketika dahulu menarik diri dan pada masa sama berharap akan ada penaja sudi menaja dalam masa terdekat.

Sehubungan itu, atas inisiatif tambahan, Kelab Penyokong Kelate.net bersama-sama kelab-kelab penyokong TRW Lembah Klang dan Sinar Harian telah melancarkan tabung kutipan secara online untuk membantu kantung kewangan Kafa.

Mahizi berkata, kutipan ini bukanlah untuk bersaing dengan Kelab Sukan Bekas Pemain Bolasepak Kelantan Era 80-an yang turut melancarkan kutipan yang sama, sebaliknya ini adalah merupakan inisiatif tambahan untuk penyokong membuktikan sokongan kepada pasukan.

"Kutipan yang dilancarkan ini akan terus masuk ke akaun Sinar Harian yang juga merupakan penaja TRW.

"Apa yang kita amat harapkan inisiatif tambahan sedikit sebanyak akan dapat  membantu Kafa. Jumlahnya mungkin tidak banyak, tetapi inilah salah satu cara untuk penyokong membuktikan kesetiaan bersama TRW," katanya.

Penyokong-penyokong TRW yang ingin memberi sumbangan bolehlah menyalurkan sumbangan anda secara online ke akaun Maybank Sinar Karangkraf Sdn Bhd, 514271-254025.

SUMBER-SINAR HARIAN ONLINE 2 JANUARI 2017

Tiada ulasan :

Catat Ulasan